6 Kasım 2017 Pazartesi

İnsan Papillom Virüs (HPV-genital siğil)

İnsan Papillom Virüs (HPV-genital siğil)

          Genital siğil; Human papilloma virusunun (HPV) neden olduğu genellikle cinsel geçişli viral bir enfeksiyondur.

          HPV genital lezyonlara neden olabileceği gibi genital organlar dışında yerleşimlerde de infeksiyonlara yol açabilmektedir.

          Genital siğiller cilt teması ile bulaşır.Prezervatif kullanımı geçişi bir miktar azaltsa da siğilin bulaşmasını engellemede tamamen koruyucu değildir.HPV kapıldıktan sonra kişide hiç bir belirtinin ortaya çıkmayabilir.

          Genital siğiller erkeklerde daha kolay ve erken tespit edilebilirken, kadınlarda çoğunlukla jinekolojik muayene gereklidir. Cinsel aktif bayanların her yıl en az bir kez tarama amaçlı muayene olmaları gerekmektedir.

          Tedavi edilebilen bir hastalıktır. Ama virüs tedavi sonrası dahi vücuttan temizlenmemektedir. Aşılanma ile korunma sağlanabilir. Aşının ilk cinsel ilişki öncesi yapılması uygun olacaktır. Ancak daha sonra yapılması da aynı etkinlikte olmasa da koruyuculuk sağlayacaktır.

1 yorum:

  1. Dr Itua, HIV tedavisi, ben 10 yıldır bir ARV Tüketimi olmuştur. bloglar sitesinde Dr Itua'yla karşılaşıncaya kadar acı çekiyorum. HIV'im ve konumum hakkında her şeyi ona e-postayla gönderdim ve ona her şeyi açıkladım ve beni tedavi edeceğinden korkacak hiçbir şey olmadığını söyledi. , bana garanti verdi. Maddelerin ücretini ödememi istedi. Bu yüzden tedavi ettiğimde şükran göstereceğim ve şifa veren bitkilerinin ifadesini vermek, geri kalan HIV için yapacağınız şeydir. ve diğer hastalıklar Dr Itua'nın iyi çalışmalarını görebiliyor. 5 iş günü içerisinde postaneme gelen EMS Kurye servisi aracılığıyla bitkisel ilacını aldım.Rr Itua dürüst bir adam ve iyi çalışması için onu takdir ediyorum. Onu takdir etmek ve arkadaşlarımın geri kalanını takdir etmek, hapları almaktan ve o şişko belleğe sahip olmak benim için bir kabustur. Benim de neyden bahsettiğimi anlayacaksın. O zaman şimdi olmasa da, özgür ve sağlıklıyım. Dr Itua Herbal Center'a teşekkür ederim. Onun da takvimi var. bana yakın zamanda göndermiş, Kanser, Uçuk, Fibromiyalji, Hiv, Hepatit B, Karaciğer / Böbrek İnflamatörü, Epilepsi, Kısırlık, Fibroid, Diyabet, Dercum, Copd, ve ayrıca Ex Lover'ı Geri Getirmek gibi her türlü hastalığı tedavi ediyor. Burada Onun İletişim .drituaherbalcenter @ gmail.com Veya Whats_app Numarası +2348149277967

    YanıtlaSil